FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
poradnik:Barawia cz 3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum Strona Główna -> Ace Ventura : Psi Detektyw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kMarek




Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: wałcz

PostWysłany: Nie 22:44, 14 Wrz 2008    Temat postu: poradnik:Barawia cz 3

Bawaria
--------------------------------------------------------------------------------
Na początku znajdziesz się w pokoju produktów, podnieś z podłogi kartę dostępu i odbezpiecz okno. Wtedy do pomieszczenia powinien wejść szef całej grupy, Lardus. Zaprosi Cię do zwiedzania obiektu, oczywiście mu nie odmówisz. Kiedy będziecie przechodzić koło zwierząt, klikaj na każdym z nich aby się czegoś dowiedzieć. W pewnym momencie Lardus złoży Ci propozycję przystąpienia do gangu, bez chwili zastanowienia odmów. Grubas się zdenerwuje i trafisz do specjalnego pokoju. Musisz się wydostać z tego pokoju, jednak drzwi odpadają, ponieważ pilnuje ich Vanella. Od czego są okna, kiedy będziesz na zewnątrz idź w lewo,a następnie wdrap się po winorośli do anteny satelitarnej. Użyj na niej kartki ze współrzędnymi, umożliwi to Woodstockowi dostęp do bazy. Zejdź w dół i wejdź do pokoju w którym byłeś na początku. Pooglądaj sobie wszystko co możliwe i wyjdź. Kiedy zejdziesz po schodach w dół, podejdź do rycerza i pociągnij za topór. Otworzy się tajne przejście. Wejdź tam, znajdziesz się w pokoju kontrolnym. Kliknij na panelu dwa razy, uzyskasz jego zbliżenie. Tu czeka Cię najbardziej zakręcona zagadka w grze, ale żeby Ci pomóc zamieszczam tego screena.

Jeżeli pojawi się napis połączenie, oznacza że wszystko jest ok, ale może jeszcze się pokazać ze sygnał jest za słaby, wtedy musisz iść znów na dach i przestawić antenę satelitarną. Twój przyjaciel będzie gromadził dowody przeciwko Lardusowi, a ty za ten czas musisz uwolnic wszystkie biedne zwierzątka. Udaj się do laboratorium, drzwi są zamknięte, ale otworzą się gdy użyjesz karty dostępu którą wcześniej znalazłeś. Zostaniesz złapany, a Lardus będzie chciał wykonać na tobie eksperymentalne cięcie laserem. Kiedy grubas sobie pójdzie, kliknij na lusterku, a twoja wierna małpka uratuje Ci skórę. Udaj się do groty, kiedy tam dotrzesz Lardus będzie się przygotowywał do opery. Przebierz się w kostium stojący pod ścianą i wejdź. Kiedy po operze zaczniesz się bić z Vanellą, będzie Ci potrzebna pomoc Spike, Twojej małpki. Musisz mu pokazać worek z piaskiem, który znajduje się idealnie nad głową kobiety. Kiedy będziesz miał ją z głowy, pociągnij za dźwignie na ścianie, to uwolni wszystkie zwierzaki. Teraz musisz chować się przed lardusem za filarami oraz wciskając ENTER, prowokować go. Kiedy zniszczy dwie kolumny, wygrałeś. Obejrzyj animację i ciesz się wolnością. Właśnie przeszedłeś Ace Ventrua Psi detektyw.

radziłbym próbować bez poradnika bo wtedy gra będzie ciekawsza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum Strona Główna -> Ace Ventura : Psi Detektyw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin