FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
poradnik:Wstęp i Nautilius cz 1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum Strona Główna -> Ace Ventura : Psi Detektyw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kMarek




Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: wałcz

PostWysłany: Nie 22:34, 14 Wrz 2008    Temat postu: poradnik:Wstęp i Nautilius cz 1

Wstęp i Nautilius
--------------------------------------------------------------------------------
Po obejrzeniu intra, gdy pojawi się kursor, użyj liny na skale. W ten sposób uratujesz ptasie jaja.

Trafisz do swojego domu, musisz użyć klucza na drzwiach. Dzięki temu wejdziesz do środka, gdy tylko to zrobisz pooglądaj sobie mieszkanie tak długo, aż usłyszysz pukanie. Otwórz drzwi dopiero wtedy, gdy rozwiniesz ekran, który znajduje się nad drzwiami. To dozorca budynku, oczywiście znów chce pieniędzy. Kiedy go spławisz, na komputerze powinna się zapalić lampka, która oznacza że masz nowe zadanie. Twój znajomy Woodstock przekaże Ci informacje odnośnie Twojej następnej misji. Kiedy tylko je odsłuchasz wyruszysz ratować świat zwierząt.

NAUTILIUS
Tu czeka Cię pierwsze, moim zdaniem najtrudniejsze zręcznościowe zadanie.
Kiedy będziesz w wodzie, kliknij na luk wejściowy, a uruchomisz zadanie.
Jedyne co mogę Ci podpowiedzieć to, to że powinieneś co jakiś czas nabierać powietrza.
Jeżeli ominiesz wszystkie śmieci i wszystko się powiedzie, znajdziesz się na pokładzie podwodnego statku. Podążaj w prawo, nie przejmuj się że zostaniesz złapany i na siłę posadzony przy obiedzie. Kiedy już sobie pogawędzisz z kapitanem, udaj się w prawo. W korytarzu podnieś widelec i idź w lewo. Użyj widelca na drzwiach prowadzących do kwatery kapitana Jacquesa i wejdź do środka. Przyjrzyj się dwukrotnie kartką leżącym na biurku kapitana, znajdziesz w nich kawałek mapy. Z szafki nad biurkiem zabierz klucz i kasę.
Na ścianie wisi ryba, przekręć ją, a następnie weź kawałek papieru z hasłem. Weź muszlę, później przyjrzyj się starej księdze, która leży na biurku. Przeglądaj ją tak długo aż zobaczysz symbole: DŁUGI, KRÓTKI, DŁUGI. Jest to kod do peryskopu. Teraz podnieś ostrygę, która leży na łóżku, następnie odsuń łóżko i wetknij we wgłębienie muszle. Twoim oczom ukaże się tajne pomieszczenie. Wejdź do niego, otwórz szafę. Kiedy wypadnie z niej strój prawdziwego kapitana Nemo podnieś go. Po lewej stronie powinieneś zobaczyć mapę, przyjrzyj się jej. Kliknij na wyspie, która jest na środku, potem na piórze, następnie na 50 stopniach, oraz kartce papieru tam gdzie pisze DŁ.
Tą samą czynność wykonaj, aby uzupełnić pole szerokości. Zapełnioną kartkę zabierz ze sobą, wyjdź na korytarz. Wejdź do magazynu, w środku wejdź na platformę z panelem sterującym, wetknij klucz w dziurkę i rusz dźwignię. Ujrzysz duży basen wewnątrz statku oraz wielorybka znajdującego się w nim. Kliknij na nim tak aby podpłynął, następnie włącz mu nadajnik który znajduje się na jego grzbiecie. Wróć na korytarz, następnie wejdź po drabinie na mostek kapitański. Musisz pozbyć się teraz całej ekipy wraz z ich kapitanem Jacquesem . Po prostu ubierz strój prawdziwego kapitana i sztuczny nos z wąsami. Teraz kiedy zostaniesz sam w tym pomieszczeniu, podejdź do stolika na którym leży mapka. Tu czeka Cię kolejna zagadka, z którą nie powinieneś mieć większych problemów, ale na wszelki wypadek pokaże jak to ma wyglądać
Ważne jest to że prawy dolny róg musi być pusty, ponieważ tam włożysz fragment mapy który znalazłeś wcześniej. Kiedy mapa będzie gotowa, nanieś współrzędne z kartki, następnie zakryj całą mapę folią, a ołówkiem musisz wytyczyć kurs.
Teraz udaj się do sonaru. Teraz czeka Cię kolejna zręcznościowa zabawa. Kiedy wciśniesz przycisk, zostanie uwolniony wieloryb. Twoim zadaniem jest go śledzić, a to oznacza, że nie możesz go zgubić. Staraj się więc robić tak, aby ikona wieloryba była możliwie najbliżej środka ekranu. Kiedy doprowadzi Cię do wyznaczonego celu, użyj peryskopu. Musisz na niego pierwsze wejść, następnie wciskając guzik po prawej uaktywnić go. Teraz musisz się pozbyć olbrzymiej ośmiornicy. Jest dosyć proste o ile pamiętasz kod do peryskopu. Jeżeli nie to przypomnę, że jest to: Długi-krótki-długi. Kiedy pozbędziesz się ośmiornicy użyj krętych schodów aby wydostać się na powierzchnię. Teraz musisz przeskoczyć po wielorybach w lewo i będzie to już koniec misji.
Znajdziesz się powrotem w mieszkaniu, przed Twoimi drzwiami stoi ochroniarz, któremu lepiej daj plik gotówki, ten znaleziony na statku. Użyj klucza na drzwiach, żeby dostać się do środka. Kiedy będziesz już w środku, weź ze ściany notatkę i poczekaj aż usłyszysz pukanie do drzwi. Porozmawiaj z gościem, następnie idź do łazienki i wpuść do wanny wodę. Spróbuj odsłuchać automatyczną sekretarkę, okaże się jednak że nie ma prądu. Przeszukaj szafki, znajdziesz gumowe rękawiczki. Weź kable od TV. Jeden koniec podłącz do skrzynki z bezpiecznikami, drugi włóż do wanny z wodą. Wróć do pokoju, koło drzwi stoi przykryte akwarium, zdejmij zasłonę. Przenieś akwarium do łazienki i postaw na krześle. Załóż gumowe rękawice i przenieś elektryczne węgorze do wanny. W ten sposób otrzymasz prąd.
Idź do pokoju i usiądź do laptopa. Znów Twój przyjaciel Woodstock przekaże Ci szokujące informacje, tym razem wyruszasz na Alaskę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum Strona Główna -> Ace Ventura : Psi Detektyw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin